හංසි ආරම්භය



මගේ නම හංසි. 
මම marry කරල ඉන්නේ. 
Husband වැඩ කරන්නේ කොළඹ.. 
මේ වෙද්දි මට වයස 30ක් වෙනව...
මගේ figer එක ගැන කියනවනම් Yureni Noshikage වගේ..

බබෙකුත් ඉන්නව එයා 1 වසරේ..
මම පවුද්ගලික අායතනයක දැනට රැකියාව කරනවා..
මම අත්විඳපු ගොඩක් සිදුවීම් තියෙනවා. එ් ඔක්කොම ඔයාල එක්ක බෙදාගන්න මම සූදානම්.. 
Comment කරන්න යාළුවනේ... 
ඔයාලත් පුලුවන්නම් කතා එවන්න එවත් මම දාන්නම් ඔයාලගෙ නමින්... 





ඔබට අවශ්‍ය Sex katha Comment කර ඉල්ලන්න..


👆ලංකාවේ කෙල්ලන්ගේ ෆෝන් නම්බර් ලබාගැනීමට

👆Girls Phone Numbers

👆Girl's WhatsApp Numbers

👆Girls imo Numbers

👆Girls For Sex Contact

👆Shehani Hansika Contact

👆ශෙහානි හංසිකා සම්බන්ධ කරගැනීමට




3 Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Girls Or Auntis Any Age Women's
    Add Me This Is My Imo WhatsApp Telegram 072 7428000

    ReplyDelete