වෙනස්ම කතාවක් (වල් කතා 38)




🐓🐓🐓🐓 වෙනස්ම කතාවක් 🐓🐓🐓🐓

මාගෙ නම නිෂී... එදා ඔයාලට මම මගේ පෙට්ටිය කඩා ගත්ත හැටි කීවා නේ.... අද මම කියන්න යන්නේ මගෙ ඉස්කොලේ කාලේ කතාවක්.... ඔයාල ට මතකයි නේද මම කීවා මම ගියේ convent එකකට කියලා....

අම්මලා මාව 5 වසරෙන් පස්සේ අම්මලා මාව ගමේ school එකෙන් අයින් කරලා ටිකක් දුර ප්‍රසිද්ධ school එකකට දැනමා ර්‍.. ඉතින් ඒක ප්‍රසිද්ධ පාසලක්... මට ඉතින් ගෙදර ඉඳන් යන්න බැරි නිසා මට එහේ hostel එකේ නතර වෙන්න උනා... හැබැයි ඒ කාලේ ඉඳපු hostel එකෙ අවුලක් නැහැ.. ඒක තිබුනේ 6-9 අයට විතරයි... මන් මේ කියන්න යන seen උනේ ඉට පස්සේ...

ඔන්න අපි 10 වසරට ආවට පස්සේ අපි ලොකු අයත් එක්ක අනිත් හොස්ටල් එකට දැම්මා... ඔන්න එතකොට තමයී හොඳ seen උනේ... ඉතින් අපි ඒ hostel එකට මාරු උනහම අපිට උනේ ඉතින් ඉඩ තියෙන තැන් වල ට යන්න උනා... ඒකෙ තිබුණෙ rooms.. එක්ක 4 දෙනයි.. ඔන්න ඉතින් මට යන්න උන room එකේ හිටියේ Al කරන අක්කල දෙන්නෙකු යි.. තව 11 වසරේ අක්කා කෙනෙකුයි.. එයයි මමයි කලින් hostel එකේ ඉන්න කාලේ ඉඳන්...

ඉතින් අපි ඔහොම සමාන්‍ය විදිහට කාලය ගෙවිලා ගියා.. මම ඉතින් හැම weekend එකටම ගෙදර යනවා..ඒක දවසක් මට ගෙදර යන්න බැරි උනා. අම්මලා ගෙදර නැතුව.. ඉතිං මට ඉන්න උනා ඒ weekend එක හොස්ටල් එකේම.. මගේ වෙලාවට අක්කත් ඉදිය . 11 වසරේ ඉන්න කෙනා.. අක්කාගේ නම තිළිණි... ඉතින් තිළිණි අක්කා gdara යන්නේ දවස් 3 ක වගේ නිවාඩුවක් ආවොත් තමයී. එයා අනුරාධපුර.. එයාට යන්න දවසක්ම යන හන්දා එයා දවස් 3 ක් අල්ලලා තමයී ගෙදර යන්නෙ

ඉතින් අපි දෙන්නා ඒ weekend එකේ ඉන්න සෙට් උනා... සිකුරාදා හවස ඔක්කොම අය ගියාම හොස්ටල් එකේ miss යි අපි දෙන්න විතරයි ඉතිරි... 

ඉතින් සෙනසුරාදා මම ඔහේ bed එකට වෙලා ඉදිය. තිළිණි අක්කත් ඉතින් අනං මනම් කියා කියා ඉදිය.. මොනා කරන්නද... උදේ 10ta විතර miss කීවා... මම පොඩ්ඩක් ගෙදරට ගිහිං 2 කට වගේ එන්නම් කියලා... අපි එපා කියන්නද අපි හා කීවා... Miss ගියා ඉතිං මමත් රෙදි ටිකක් තිබුණා ඒ ටික හෝදලා එනකොට අක්කා මොනාද vedio ටිකක් බලනව Phone එකෙන්..එයාට ඇහුනේ නැහැ headset එක හන්ද . මම මොනාද බලන්නේ කියලා බලනකොට එකේ තිබ්බේ blue film එකක්...

අම්මෝ.. මම ඒ එකක් දැක්කම යි. මට නිකන් මොකක්ද වගේ.. එයා බය වෙලා.. මට කීවා අනේ නංගී කාට වත් කියන්න එපා කියලා... මම ඇහුවා කොහෙන්ද කියලා.. එයා කීවා එයාගෙ කොල්ල දාලා දුන්නෙ කියලා.. මම කොල්ල දන්නවා එයාගෙ... පොර වැඩිමල් අපිට .. මටත් දැන් එකක් බලන්න තමයි හිත.. මම කීවා හරි හරි අක්කේ මම කාටවත් කියන්නෙ නැහැ මට බලන්න ඕනි හැබැයි කියලා.. එයා හා කීවා.. එයා කීවා හා නංගී වරෙන් කියල

ඉතින් අපි දෙන්නා බලන්න පටන් ගත්ත. ඒක school වැලක්... School කෙල්ලො දෙන්නෙකුට එක කොල්ලෙක් හුකනවා.. පට්ට වැලක්.. මම දන්නෙත් නැහැ මගේ nipple දෙක උල් වෙලා.. තං දෙක ගල් වෙලා.. නංගී ගෙන් juice ගලනවා.. මම කීවා පට්ට අක්කේ කියලා. තිළිණි කීවා හ්ම්ම් කියලා..

අක්කා ටික වෙලාවකින් මගෙන් ඇහුවා.. දැන් නංගී තෙත් වෙලා නේද කියලා මම කීවා ඔව් අක්කේ කියලා.. එයා කීවා මගෙත් කියලා... ඉට පස්සෙ අපි තව වැලක් බැලුවා... ඒක කෙල්ලක ට තව කෙල්ලෙක් බැඳලා වද දෙන එකක්... දැන් නම් juice ගලනවා හෝ ගාලා. මම අක්කා දිහා බැලුවා.. අක්කත් බලන් ඉන්නවා.. මට පෙනුනා අක්කා බ්‍රා එකක් ඇඳලා නැහැ කියලා... Nipple එක ඉස්සිලා පේනවා t ෂර්ට් ඒකෙන්..

මම ඒකට ඇඟිල්ලෙන් එකක් ගහලා මෙන් වැඩේ කීවා.. අක්කා කීවා කෝ උබේ නැද්ද කියලා අක්කා මගේ තන යක් මිරිකන ගමන් ඇහුවා. මට ඒක ටිකක් දැනුනා... මම අක්කට kiss එකක් දුන්නා කම්මුලට අක්කා මන් දිහා බලන් ඉදිය... අක්කා මාගෙන් ඇහුවා.. උඹ ආසයි ද මෙහෙම කරන්න කියලා මට hmm කියවුණා...

අක්කා මම ලඟට ඇවිත් මාව බදා ගත්තා... අපි දෙන්නා බදාගෙන kiss කරන්න පටන් ගත්තා.. අක්කා හොඳට මගේ තොල් ඉරුවා... මටත් මාර සැප පලවෙනි පාර නේ මේ... අපි විනාඩි 10 ක් වගේ kiss කරා... අක්කා මගේ මුලු ඇගම අත ගෑවා... මමත් මත් උනා වගේ.. අක්කට ඕනිම දෙයක් කරන්න දීල මම සතුට විඳ ගත්තා...

අක්කා මෙම ටික වෙලාවක් කරලා මාගෙ tshrt එකයි බ්‍රා එකයි ගලවා දැන් මා... මම 10ye උනාට මගේ තං ලොකුයි. අක්කා මට ඇදේ දිගා වෙන්න කියලා තං උරන්න ගත්තා.. අම්මෝ සැප.... මාව ඇබරෙනව... ටිකක් වෙලා යනකොට මාව වෙව්ලන්නට ගත්තා.... මට තේරුණා අමුත්තක්.. ටිකක් වෙලා යනකොට මගෙ නංගිගේ ඇතුලෙන් එක පාරටම මොනවද ගලනවා දැනුනා.... එම විනාඩියක වගේ එනවා දැනුනා. ඉට පස්සෙ නගී හිරි වැටිලා ඇග පණ නැති උනා... අක්කා කීවා. කෙල්ලට ගියා නේද කියලා.. මම ඇහුවා මොකද උනේ කියල අක්කා කීවා.. ඕකට තමයී නංගී බඩු යනවා කියන්නේ අපිට කියල.. අක්කා ඔහොම තව ටික වෙලාවක් තං උරා බීල නැගිට්ට. නැගිටලා මටත් නැගිටලා කලිසම ගලවන්න කීවා.. මමත් හම්බුනා සැපට වහ වැටිලා හිටියේ. මමත් එහෙම කරා... අක්කා මට අනිත් පැත්ත හැරෙන්න කියලා පුකට හයියෙන් කම්මුලට ගහනවා වගේ චටාස් ගලා ගැහුවා.. මම උඩ ගියා... ඒකි හිනා වෙනවා.. මගේ පුක රතු උනා අක්කා කීවා මට ඇදේ දණ ගහලා ඉන්න කියලා.... එයා නැගිටලා පොත් මෙසේ ළඟට ගිහිල්ලා platinum එකක් අරන් ඒකට baby cream ටිකක් ගාල ගෙනාවා....

අක්කා ඇදේ ඉඳගෙන මාගෙ නංගී බැලුවා.. ශා නංගී උබේ එක ලස්සනයි bn කීවා... මම කොහොමත් මයිල් කපලා ඉන්නේ නැත්නං menses හැදුන වෙලාවට එපා වෙනවා... එම කියලා අක්කා මගේ නංගිට kiss එකක් දුන්න.. ඒකට නම් මට current වැදුනා වගේ... පලවෙනි සැරේට නේ.. ඊට පස්සේ අක්කා ඇදේ ඉඳගෙන මාගෙ එක ලේව කන්න පටන් ගත්තා... අම්මෝ සැප මම කෙඳිරි ගෑවා. අක්කා ඒ ගමන් මගේ නංගිගේ උඩ හැරියේ තියෙන ගැටේ අතින් පොඩි කරනවා... මම දඟලනවා එතකොට... අක්කා ටික වෙලාවක් එහෙම කරලා නංගී අපි තව fun එකක් ගමු කීවා... මම ම්ම්ම් කීවා.. මොකද මම ඒ වෙද්දිත් වෙනම ලෝකෙක ඉදියේ..

අක්කා ඉට පස්සේ අර cream ගාපු patinum එක මගේ පුකට බැස්සන්න ගත්තා අක්කා දැන් මගේ පුකට ඒක ගහ ගහ නංගී ලෙව කනවාර්‍... මට දැනුන අක්කා දැන් අරක භාගයකට වඩා මගේ එකට බස්සලා... මුලින් ටිකක් රිදුනා.. දැන් නම් ඒක අමුතු ආතල් එකක්... ඔහොම විනාඩි 15 ක් වගේ යනකොට මට යන්න ආව.. මම දඟලන කොට අක්කට වැඩේ තේරිලා අක්කා අරක ඇතුළට දාන එක වැඩිකළා.... මට විනාඩියක් වගේ යනකොට ගියා. අක්කා එතකොට අරක මගේ එක ඇතුලට ම දාලා.. මට බඩු ගොඩක් ගියා.. මම පණ නැතුව ඇඳට වැටුණා. අක්කා අරක අයින් කරන්න දුන්නෙ නැහැ මට...

විනාඩි 5 වගේ ඉන්නකොට අක්කා කීවා නංගී miss එන්න කලින් මටත් සැපක් දියන් කීවා.. මමත් වැඩට බැස්ස මම අක්කාගේ ඇග උඩට ගිහිං අක්කා බදාගෙන kiss කරන්න පටන් ගත්තා... මම අක්කාගේ දිව මගේ තොල් දෙකට මැදි කරන් උරන්න ගත්තා.. අක්කත් දැන් කෙඳිරි ගානවා... මමත් හොඳටම තොල් ඉරැවා... අක්කා ගවුම ක්.. මම ඒක ගලවන්න කියලා කීවා අක්කා ගවුම ගලවලා දැම්මා.. අක්කා බ්‍රා එකක් ඇඳලා හිටියේ නැහැ.

මම අක්කා ආයේ ඇදේ පෙරලන් තං උරන්න පටන් ගත්තා.. අක්කාගේ දෙක මට වඩා ලොකුයි... මම අක්කාගේ niple හැපුවා මුලින්ම.. මම අක්කාගේ තං දෙකම එහෙම කරලා උරන්න ගත්තා. අක්කා ටත් සැප. අක්කා මගේ ඔලුව අල්ලලා තන ට තද කරගන්නවා... එහෙම මං විනාඩි 20k විතර කරලා අක්කාගේ නංගිට සැපක් දෙන්න ලෑස්ති උනා. මම අක්කාගේ බඩ දිගේ ලේවා කාගෙන ඇවිත් එයාගෙ බුරිය ට
දිව දාලා කරකවා ලා ගත්තා.. අක්ක ඉස්සෙනවා.. නංගී patiyo උඹ පට්ට වැඩ කාරයෙක් බං කීවා. මම හිනාවෙලා නංගී ළඟට ලේව කෑවා. අක්කා ගෙ pantiya තෙත් වෙලා.. මම pantiya උඩින් ඇඟිල්ලෙන් massage කරා... ඊට පස්සේ අක්කට කකුල් උස්සන්න කියලා pantiya ගලවලා දැම්මා..

අක්කාගේ නංගී ලස්සනයි.. මගේ වගේම මයිල් ගාල.. නංගිගේ තොල් ලාවට ඇත් වෙලා juice ගලනවා. මට ආස හිතුනා.. මම kiss එකක් දීල ලේව කන්න patan ගත්තා.. ටිකක් ලේව kadi අක්කා කීවා. ඇඟිල්ල ඇතුලට දාපන් මගේ පෙට්ටිය කඩල තියන්නේ කියලා. මම අක්කා දිහා බැලුවා. ඔව් bn මගේ කොල්ල කඩල තියන්නේ පෙට්ටිය.. පොර මගේ ඇතුලේ දාලා ගැහුවා කියලා. මට පුදුමයි 11 ට එද්දි මෙකී කඩත් ගෙන.. මන් කීවා මට seen එක කියන්න ඕනි අක්කේ කියලා.. එහෙම කියලා මම එයාගෙ නංගී ඇතුළට ඇඟිල්ල දැම්මා.. ඒක ඇතුලට ගියා හොඳට.. මම ඇඟිල්ල නංගී ඇතුලේ උඩට පහළට කර කර Finger fuck එකක් දුන්නා... ඒ ගමන් අක්කාගේ මෑ ඇටේ උරන්න  ගත්තා අක්කට දැන් මාර ආතල්.. මෙකි මගේ ඔළුව අල්ලන් නංගිට තද කරනවා... ඔහොම විනාඩි 20k වගේ කරද්දී. අක්කට යන්න එනවා වගේ. අක්කා දඟලන්න පටන් ගත්තා.. මට තේරුණා යන්න එන්නේ කියලා අක්කට. මම තව ඇඟිල්ලක් නංගිට දාලා කරන ගමන් මෑ ඇටේ උරන්න ගත්තා... අක්කට වැඩි වෙලා ඉන්න හම්බුනේ නැහැ අක්කට ගියා මගේ මුණෙත් එක්ක.. මම නැගිට්ට ම අක්කා මාව kiss කලා ආයෙත්..

එහෙම ටිකක් වෙලා ඉදලා අපි දෙන්න Wash එකක් දාන්න ගියා.. එතකොට තමයී අක්කා මගේ පුකට ගැහුව patinum එක අයින් කරේ...

මෙය උපුටා ගන්නා ලද කතාවකි.

0 Comments