මේක නංගිට ගල් කපපු සීන් එකක් (වල් කතා 32)




මේක නංගිට ගල් කපපු සීන් එකක් 

මම කිරිබත්ගොඩ පැත්තෙ.. සීන් එක උනේ මම o/l කරලා ගෙදර ඉන්න කාලේ..අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම රජයෙ ජොබ් කරනවා නංගී මායි විතරයි පවුලේ ඉන්නෙ සීන් එක වෙනකොට නංගි 10 පන්තියේ..

එදා අම්මලා වැඩට ගිහින් හිටියේ.නංගිත් ස්කෝලෙ ගිහින් ගෙදර තනියම නිසා දොරවල් ඔක්කොම වහලා වැලක් බලන ගමන් අතේ පාරක් ගහන ගමන් තමයි හිටියෙ...සැටියේ දිගාවෙලා මල්ලියා අතගානකොටම බෙල් එක වදින්න ගත්තා. ඉක්මනට tv එකත් වහගෙන දොර ඇරලා බලනකොට මෙන්න බොලේ නංගී කලින්ම ගෙදර ඇවිදින්..."මොකද හලො මේ වේලාසනින් ඇවිත් අද". හිත යටින් බනින ගමන් ඇහුවා ඇයි ඉතින් නිදහසේ වැලක් බලාගෙන අතේ පාරක් ගහන්න හීන මවපු එකට මේකි කෙලියනෙ.. 
නෙට්බෝල් සෙල්ලම් කරන්න ගිහින් වැටුනා හලෝ දණහිස රිදෙනව ඉන්න බෑ ඒක මම නිසා ආවා කියාගෙනම එයාගෙ කාමරෙට ගියා...ටික වෙලාවකින් නංගී බාත් රූම් එකට යනකම් ඉදලා සේප් එකේ cd එකත් අයින් කරලා සැටියෙම හාන්සිවෙලා හිටියා... එතකොට තමයි පොඩි ට්‍රවල් කොටයක් පටලගෙන සාලේ මැදින් කාමරේට ගියේ.... අම්මෝ නංගිගෙ කකුල්දෙක සුදුම සුදුයි...ලාවට මයිල් පාරක් එහෙමත් තියනවා... මේකිත් ඉතින් මම ඉන්නවා කියලා ගානක්වත් නැතුව පද්ද පද්ද ගියා..දන්නවනෙ ඉතින් මේ වයසේ කෙල්ලෙක් කියන්නේ හොදට ඇම්ම තියන කාලෙනෙ....හැබැයි ඒකිට කොල්ලෙක් නෑ මොකද තාත්තා සැර හින්දා මේයා ඒවට ගියේ නෑ.මමත් ඉතින් ගල් දෙක මතක් කරකර ඉන්නකොටම නංගී අයියෙ අයියෙ පොඩ්ඩක් එනවකො කියලා අඩගැහුවා...මමත් ඉතින් මොන හුත්තක් හරි කමක් නෑ කියලා ගිහින් කාමරේට එබුනා.....

නංගී කොටම කොට කලිසමකුත් ඇදගෙන ඇදට වෙලා හිටියා..අනේ හලෝ ඇවිත් දණහිසේ මේ තෙල්ටිකක් ගාන්නකො රිදෙනවා අප්පා" කියලා මේකි කොට්ටෙට ඔලුව තියාගෙන කියනවා මමත් ඉතින් ගිහින් ඇදේ වාටිවෙලා තෙල්ටික ගාන්න ගත්තා....නාපු ගමන් නිසා පට්ට සුවදක් ආවෙ නංගිගෙන් තන්දෙකත් වැඩිය ලොකු නෑ හැබැයි ඉතින් පොඩිමත් නෑ.මම කකුල අරන් මගෙ ඔඩොක්කුවෙ තියාගෙන තෙල් දාලා අතාගගා හිටියා මේකිත් දැන් ඇස් දෙකත් පියාගෙන ඉන්නව සනීපෙට....අම්මේ ඉතින් මෙහෙම සුදු ගලක් අතගාන පලවෙනි පාර.සෝට අස්සෙන් නංගිගෙ ජංගියත් ලාවට පේනවා මගෙ පයියත් දැන් ගිනිගහන්න කෙලින් වෙලා වැඩිය හොල්ලන්නත් බෑ කකුලෙ වදී කියලා අරකිගෙ..

වෙන දෙයක් වෙන්න කියලා මම සේප් එකේ දන්නෙ නැති ගානට ටික ටික අත උඩට යවලා හිමින් ගල අතගෑව..හුකනවා නංගී එකපාරටම ගැස්සිලා ඇස් ඇරලා මගෙදිහා බැලුවා මම නොදන්න ගානට ආයෙත් අත පහලට අරන් අතගගා හිටියා ටික වෙලාවක් මේකි ආයෙම ඇස් පියාගන්නකම්..ටික ටික ආයෙම මම ගල දිහා හිමිහිට අතගෑව ඒත් මේ පාරනම් ඇස්දෙක ඇරියේ නෑ.මගෙත් බය ටිකක් අඩුවුනා.ඒපාර මම අත හිමිහිට ශෝට අස්සෙන් දාලා කලාවා හරිය හිමිහිට අතගෑව.දැන්නම් එයාටත් වැඩේ තේරිලාද මන්දා කොට්ටේ ටිකක් හයියෙන් අල්ලගෙන ඇස් තදකරගෙන ඉන්නවා.මමත් අත් දෙකෙන්ම දැන් ගල්දෙක අතගාන්න ගත්ත...පයියනම් නහුතෙට කෙලින් වෙලා..හිමින් හිමින් අත උඩට යවලා ජංගියත් එක්කම නංගිගෙ හුත්ත අතගෑව..එතකොට නම් එයා ඇස් ඇරියා හැබැයි මොකුත් කීවෙනම් නෑ දැන්තමයි මගෙත් බය නැතිවුනෙ..ඇයි මේකි අකමැති වෙලා ගෙදරට එහෙම කීවොත් පඩි රෝල්නෙ.....මම ඇගිල්ලෙන් හිමින් අතගානකොට් මේකිට ඉන්න බෑ ඉතින් කෙදිරිගානවා..මටත් හොදට මෝල් එකපාරටම මම ඇගට පැනලා ඉඹගෙන ඉබගෙන ගියා එයත් කෙදිරි ගගා මාව බදාගත්තා
මම නංගිගෙ ටී එක උස්සලා බඩ ලෙවකන්න ගත්තා අම්මෝ බඩේ සුදු  මට ඉවසිල්ලක් නෑ ඉතින් දැන් හිමිහිට තන්දෙක අල්ලාගෙන මිරිකුවා දිව උඩට අරන් ගිහින් තන්දෙක උරවන්න ගත්තා වැඩිය ලොකු නැති උනාට හොද ගාන දැන්  මේකිටත් හොදට් මෝල් ගල් වෙලා තන්දෙක මම 10min වගෙ තන්දෙක ඉරෙව්වා බදාගෙනම ...මේ වෙනකොටනම් මගෙත් සෙවල වගෙ ලීක් වෙලා....ටිකකින් මම කලිසම ගලවලා දාලා එයාගෙත් කලිසම් ගැලෙව්වා එහෙමම ජංගියත් පහලට ඇදලා දැම්මා මගෙ පයිය දැකලා නංගිනම් ටිකක් බයවෙලා වගේ මම බඩ ලෙවකන ගමන් එක පාරම නංගිගෙ කිම්බ ලගට දිව තිබ්බා ඒ පාරනම් මෙකි ගැහෙන්න ගත්තා..කලින් මෙහෙම ඉදලා නැතිනිසා වෙන්න ඇති .මම දිවෙන් හිමින් මෑ මල ලෙවකෑවා මයිල් එහෙම වැඩිය නෑ බනිස් ගෙඩිය වගෙ උඩට පිම්බිලා කිම්බ ...මම හුත්තෙ පෙති දෙක ඇගිලි වලින් ටිකක් ඈත් කරලා හොදට ලෙවකෑවා...එයා කොට්ටේ බදාගෙනම කෙදිරි ගානවා යන්න ලගයි වගෙ...මම දිව යටට දාලා පුකේ හිලත් හොදට ලෙවකෑවා කිම්බ ඇතුල රෝසම රෝස පාටයි දවසම උනත් ලෙවකන්න පුලුවන් ඒකනම්. නහය මෑ මලේ වද්දන ගමන් හොදට හුත්ත ලෙවකකා ඉන්නකොට නංගී කකුල්දෙක ඇදෙ තියලා පුක උඩදාලා කෙදිරිගෑවා..එතකොටම ජූස් වැක්කෙරෙන්න ගත්තා මගෙ කටෙන් එකයි බඩු මටත් හෙන ආසයි මම තවත් හොදට ලෙවකෑවා මෑ ඇටෙයි කිම්බයි..දැන්නම් නංගී වෙවුලනවා බඩු ගියපු නිසා වෙන්න ඇති මමත් බෙඩ්ශීට් එකෙන් කට පිහදාගෙන ආයෙම ඇගට පැනලා බෙල්ල කිස් කරන ගමන් තන් දෙක අතගෑවා...සෙවල පෙරාගෙන හිටපු පයිය සේප් එකෙ කකුල් දෙක අස්සෙන් ‍යවලා ගල කපන්න ගත්තා මයිල් එහෙමත් නැති නිසා රිදුනෙත් නෑ කෙල ටිකක් දාලා කපනකොට හිටිගමන් ටොපා මෑ මලේ වදිනවා එතකොට නංගී ගැස්සිලා පයිය අරන් ටිකක් පහලින් තියනවා...මොනවා උනත් මම ඇතුලට පයිය දැම්මෙ නෑ නංගිනෙ....මම තන්දෙක කටේ දාගෙන හොදට කපනවා එයත් තට්ටම් දෙක අතගාන ගමන් හයියන් හුස්ම ගන්නවා....පයිය දැන් හොදටම රතු වෙලා බඩු යන්න ඔන්න මෙන්න වගෙ..මගෙ කකුල් දෙකම පන නැතිවීගෙන එනවා වගේ දැනුනා මම හයියෙන් කරා එතකොටම කැරි ලෝඩ් එකක්ම කකුල්දෙක පුරාවට විද්දා. නංගිත් හිනාවීගෙන බලාගෙන ඉන්නවා ඒකිටත් හොදට ජොලි පලවෙනි පාරනේ මේවගෙ සීන් එකක් උනේ ...මම රෙද්දෙන් බඩුටික පිස්සා...එහෙමම පාත් වෙලා පිම්බිලා තිබුන නංගීගේ හුත්ත  ආයෙම හොදට ලෙවකෑවා නංගිත් කකුල්දෙක කරවටේ දාලා පුක උස්ස උස්ස දුන්නා හැබැයි මම ඇතුලට ඇගිල්ලවත් ගැහුවෙ නෑ...හුත්තෙ පෙතිදෙක ලෙවකනකොට මගෙ ඔලුව අත්දෙකෙන් තදකරගෙන ඇබරෙනවා මූන එහෙමත් හොදට් රතුවෙලා...ටික වෙලාවකින් ආයෙම ජූස් පාර දාගෙන බඩු ආව හැබැයි කලින් වගෙ ගොඩක් නෑ මම ජූස් ඔක්කොම හොදට ලෙවකෑවා නංගීට නිකම් පිස්සු වගෙ මටත් එහෙමයි....ලෙවකාලා ඉවර උනගමන් නංගී මාව බදාගෙන හයියෙන් කිස් කරා

සීන් එක දැන් ඉවරයි මම කලිසම ඇදගෙන එයාගෙ ඇදුම් ටිකත් ලගට දුන්නා මේ සිද්ධිය කාටවත් කියන්න කියලා හිමිහිට කාමරෙන් එලියට ආවා..දොර ලගට එනකොට නංගී දුවගෙන ඇවිත් බදාගෙනම ටිකක් වෙලා හිටියා....එයත් කීවා අනෙ කාටවත් කියන්න එපා කියලා මම පොරොන්දු  උනා එහෙම නෑ කියලා....එදයින් පස්සේ ටික දවසක් යනකම් මගෙ මූනවත් හරියට බැලුවේ නෑ මටත් මොකක්ද වගෙ ඉතින්  ටික දවසකින් ඒක හරියයි කියලා හිතාගත්තා.....අදට ඉවරයි ඊට පස්සේ දිගටම සීන් උනා ඒවා පස්සේ kකියන්නම්💦💦කි කියන්න එපා කියලා මම පොරොන්දු  l මේ මගේ ලියන්වසක මේ මගේ ලියන්න💦💦 එපා කියහිමි.

copied frm fb.

20 Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. නංගිට ගලක් කපනව නම් කීයක් ඕනද
      එයාගෙ වයස කීයද දැන්

      Delete
    3. මම එයාව කාටවත් දෙන්නෙ නෑ. වැඩි විස්තර ඕනෙනම් no dapan

      Delete
    4. 0760703013 okt ewnnko wisthr kthawa ahnn asai ube

      Delete
    5. 0768181727 මේකට විස්තරේ දපන්කෝ මගේ කතාවත් කියන්නම්,Fb name එකකුත් එවහන් photo එවන්නම්

      Delete
    6. Fb inna nama dapan ban profile picture ekath kiyapan

      Delete
  2. 0772086189.akka kenek mata katha karanna

    ReplyDelete
  3. පොඩි කෙල්ලක් සෙට් කර ගන්න බැරිද

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oww bn maasa I podi කෙල්ලෙක් ට වැඩේ denna

      Delete
  4. 15 අඩු පොඩි උන්ගෙ විඩියෝ නැද්ද

    ReplyDelete
  5. මගෙ වයිෆ් ශෙයාර් කරන්න කැමති ... අපි දැන් ඉන්නෙ රට ... වයස 40ක එකෙක් ඉන්නවනම් සෙට් වෙන්න ...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. මට asai කාන්තාවක් danna

    ReplyDelete