වසන්ති අැන්ටි (වල් කතා 06)


මට මේ සිද්දිය වෙනකොට වයස අවුරුදු 12 ක් විතර ඇති. මේක තමයි මගේ පලවෙනි sex අත්දැකීම. ඒ දවස්වල මම හවස ඉස්කෝලේ ගිහින් ඇවිත් ගෙවල්ගාව කොල්ලොත් එක්ක cricket ගහන්නව හවස් වෙනකන්ම. මොකද අපේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම වැඩට යන නිසා ගෙදර එනකොට 6 විතර වෙනවා. අපි cricket ගහන තැන ඉස්සරහ ගෙදර ඉන්නේ වසන්ති කියල ඇන්ටි කෙනෙක්. එය නිතරම අපි සෙල්ලම් කරන දිහා බලාගෙන ඉන්නවා.

දවසක් ඔහොම අපි සෙල්ලම් කරකර ඉන්නකොට අපි සෙල්ලම් කරකර හිටිය බොලේ පලුන.දැන් සෙල්ලම් කරන්න බෝලයක් නැති නිසා කට්ටියම සල්ලි දාල බෝලයක් ගෙන්න ගියා. ඔය වෙලාවේ තමි මොරසූරන වැස්සක් කඩා වැටුනේ. අපිට කර ගන්න දෙයක් නෑ.දුවල ගියේ වසන්ති ඇන්ටිගේ පිලිකන්නට. ඔහොම ටික වෙලාවක් බලා හිටියට වැස්ස පායන පාටකුත් නැති නිසා කට්ටියම ගෙදර යන්න set උනා. අ වෙලාවේ වෙලාව 5 ට විතර ඇති. වැස්ස ටිකක් අඩුකරහම කට්ටිය ගෙවල් වලට යන්න පිටත් උනත් මට යන්න උනේ නෑ. මොකද බොලේ ගීන්න ගියේ මගේ bick එකේ නිසා ගියා එක එනකන් මම පිළිකන්නට වෙලා ඉන්නවා.

ඔහොම ටිකවෙලාවක් ඉන්නකොට ආපහු වැස්ස වැඩි කළා. මේ වෙලාවේ තමයි වසන්ති ඇන්ටි එන්න පුතේ වැස්සේ තෙමෙන්නේ නැතුව ගෙට කියල කිව්වේ. මම ගෙට යනකොට ටිකක් තෙමිලා හිටියේ. හා….නේ… ඔය තෙමිලානේද, ඉන්න මම පිහදාන්න මොකක් හරි අරගෙන එන්නම් කියල ගෙට ගියා. මම එපා කිව්වත් එය ඇහුවේ නෑ. ගෙට ගියා වසන්ති ඇන්ටි towel එකක් අරගෙන ඇවිත් මට කිව්වා පිහදා ගන්න කියල. මම පිහදා ගන්නකොට මෙයා මා දිහා හොදට බලන් ඉන්නවා. මට ලජ්ජත් හිතුන.



කෝ ඔය shirt එකත් තෙමිලා ඉන්න මම පිහ දාන්න කියල මගෙන් තුවාය ඇදල අරගෙන මගේ ශිර්ට් එකේ බොත්තම් ගලවන්න ගත්ත. ගලවල මගේ ඇගත් පිහදාන්න ගත්ත. ටෝවෙල් එක තිබ්බට එයාගේ ඇත මගේ පපුවේ කුක්කු දිහා වදිනකොට මටත් නොදැනීම මගේ අග රත් වෙන්න ගත්ත. ටික වෙලාවක් එහෙම අග පිහදාපු වසන්ති ඇන්ටි මගේ කලිසමෙන් අල්ලලා එක පාරටම පාත් කළා. මට එක අල්ලගන්නවත් වෙලාවක් තිබුනේ නෑ එච්චර ඉක්මනට එක මගේ කකුල් දෙක මුලට වැටුන. අ වෙලාවේ තමි මට තේරුනේ මගේ පයිය කෙලින් වෙලා කියල. අනේ ඇන්ටි කියල මම අපහු කලිසම අරගන්න හදනකොට ඔහොම ඉන්න පුතේ මම අන්දන්නම් කියල එය මගේ කකුල් දෙක ලග බිම වාදී වුනා. වැඩි වෙලා මගේ පියේ මුදුන හෙමිහිට එයාගේ මහපට ඇගිල්ලෙන් ඇතිල්ලුව. මට ටිකක් රිදුනත් එක අමුතුම ගතියක් තියන නිසා ඉවසේගන හිටිය. මගේ පයියෙන් සෙවල පෙරෙනවා.

වසන්ති ඇන්ටි කෙලටිකක් එයාගේ අතට අරගෙන මගේ පයිය හින් හයියෙන් හොලවන්න පටන් ගත්ත.කෙල නිසා එයාගේ අත හොදට ලිස්සල යනවා ඉස්සෙල්ල රිදුනට දැන්නම් මර සනීපයි. මගේ ඇස්දෙක නිකන්ම පිය උනා. විනාඩියක් විතර ඔහොම කරපු ඇන්ටි අතින් මගේ පයිය හොලවන ගමන් අට දෙක ලෙව කන්න පටන් ගත්ත. අට දෙක ලෙව කන ගමන් මගේ ටෝපවත් දිවෙන් ලෙව කනවා. හරියට පොඩි එවුන් ice cream කනවා වගේ. මට දැන් ලාවට කෙදිරිත් ගෑවෙනවා. ඇන්ටි මෙලෝ සිහියක් නැතුව පයිය හොලව හොලව ලෙව කනවා.

ඔහොම විනාඩි දෙකක්වත් කරන්න හම්බ උනේ නෑ මගේ කකුලෙන් පටන් ගත්ත අමුතුම මිහිරක් එක්ක සුදු පාටින් යමක් ඇන්ටිගේ කටට ගියා. එය ඒ ඔක්කොම අපහු තුවයට දැම්ම. දාල, කොල්ලට බදු ගියා නේ ද? කියල අහල මගේ පියට කිස් එකක් දීල කලිසම ඇන්දුවා.මට නිකන් පන නෑ වගේ තොල කටත් වේලිලා. ඇන්ටි කලිසම අන්දවල පැටියෝ මේක කාටවත් කියන්න එපා හොදද ? ඔය කිව්වොත් අයිත එහෙම කරන්න වෙන්නේ නෑ කියල මට kiss එකක් දුන්න.

මමත් ඒ ලබපු මිහිරට ගොඩක් අස නිසා හා කියල කිව්වා.එතකොටම වගේ බයිසිකලේ අරන් ගිය එකා අපහු ආව. මමත් ඇන්ටිට යන්නම් කියල එලියට බැස්සට මට මාර තිබහයි. මොන කරන්නද. එදා ඉදන් මම හැම දාම වගේ ඇන්ටි කරපු විදිහට පයිය හොලවල සතුටු වෙනවා. ටික කාලයක් ගිහින් තමයි දැන ගත්තේ එකට කියන්නේ අතේ ගහනවා කියල. අවුරුදු ගානක් ගිහිල්ලත් ඔය සිදුවීම අද මතක් කරලා මම ගොඩක් සතුටුවෙනවා




ඔබට අවශ්‍ය වල් කතා Comment කර ඉල්ලන්න..
වෙනත් වීඩියෝ / පිංතූර සහ sex කතා නැරඹීමට පහත සඳහන් Link එක භාවිතා කරන්න...
www.shehanihansika.blogspot.com

ලංකාවේ සහ ඉන්දියාවේ නිළියන්ගේ නිරුවත් ඡායාරූප සහ දර්ශන නැරඹීමට පහත සඳහන් Link එක භාවිතා කරන්න...
www.apsaraxxx.blogspot.com

Register in your Mobile Phone Number



👆ලංකාවේ කෙල්ලන්ගේ ෆෝන් නම්බර් ලබාගැනීමට

👆Girls Phone Numbers

👆Girl's WhatsApp Numbers

👆Girls imo Numbers

👆Girls For Sex Contact

👆Shehani Hansika Contact

👆ශෙහානි හංසිකා සම්බන්ධ කරගැනීමට

👆හංසි සම්බන්ධ කරගැනීමට

👆අප්සරා සම්බන්ධ කර ගැනීමට

 Share කරන්න යාළුවනේ




 






Please Register in your Mobile Phone Number 💯 👍

1 Comments

  1. පුකෙ හිලට දිව දාල..... චු විදිනකම් නංගි ලෙව කාල.. සැපක් ගන්න කැමති අක්කියෙක් නංගියෙක් මැසෙන්ජර් කෝල් කරන්න..
    කොල්ලො නම් පොන්නයො වගෙ කෙල්ලන්ගෙ නම් වලින් මැසෙජ් කරන්න එපා.. mama kagewat paul jiwitha kadanna kemathi ne me widihata ahinsaka sathutak labanna witharai ona.... kello witharak kemathi nam messenjar katha karanna imo 0715209420

    ReplyDelete