පින්කි නංගී 02 කොටස (වල් කතා 02)


පලමු කොටස ඇසුරිනි..
.එදා උදේ ආතල් එක අරන් මම clz ගියා. clz ඉවර වෙලා එනගමන් කඩෙන් chocolate එක්කකුත් අරන් ආව පිoකි නoගිට දෙන්න හිතාගන... මම රෑ 10 වෙනකල් බලන් ඉදල හොරෙන්ම ගෙදරින් ප්පැන්න පිoකි ගේ ගෙදර යන්න. මම හොරෙන් ගිහින් එයාගෙ ජනෙලෙට තට්ටු කලා. එය ටක්ගාලා ජනෙල් පියන ඇරල මට කුස්සිය පැත්තෙන් ගේ ඇතුලට එන්න කිව්ව .....

මමත් ගේ ඇතුලට සද්ද නොකර ගියා.. යනකොට පිoකි නoගි කොටම කොට ඇදුමක් ඇදන් ඇවිත් මව ඇදගෙන එයාගෙ කාමරෙට ගිහින් දොර වහගත්තා. අත්තම්ම හොදට නිදි නිසා අවුලක් නෑ... නoගි ගිහින් එයාගෙ ඇදේ උඩු අතට හාන්සි උනා... ඒකරල එයාගෙ බඩුව ගාවට එනකන් ගව්ම උඩට කලා... මම එයා ගාවට ගිහින් එතන ඉදගන එයාගෙ කකුල් දෙක අතගෑව... එයාට ගෙනාපු chocolate එක එයාට දීල මම එයාව බදාගන කිස් කලා.ඒකරල මම එයාගෙ කොට ගවුම උඩට උස්සන ගමන් එයාගෙ කකුල් වල ඉදල කුක්කු ගාවට එනකන් ලෙවකාගන ආව. ම්ම්... පට්ට ආතල්........ එයා යටට ඇදගෙන හිටියෙ නෑ.. මම එයාගෙ ගවුම ගලවලා අයින් කරල එයාගෙ කුක්කු දෙක මිරික මිරික එයාගෙ තොල් ලෙවකන ගමන් එයාගෙ දිවට මගෙ දිව ගාවව්ව.. එයා මගේ පිට තද කරල මිරිකව්වා... මම මගෙ ඇදුම් ගලවලා මල්ලිව එයාගෙ කටට දුන්න ......

එයා ඒක කටට අරන් උරනකොට අප්පේ....... මාර සැපයි. එයාව ඇදේ නිදිකරවල මම එයාගෙ උඩ නැගල එයාගෙ චූව පැත්තට ඔලුව දාල මගෙ මල්ලි එයාගෙ කටට දැම්ම... ඒකරල මම එයාගෙ නoගිට දිව දදා... උරව්ව..එයත් මගෙ එක හොදට උරන්න ගමන් මගෙ පුක හොදට මිරිකව්වා... මම දිව දදා එයාගෙ පුකේ හිලට ඇගිල්ල දැම්ම... එයාට ගෙනාව chocolate එක අරන් මම එයාගෙ නoගිගෙයි කුක්කු වලයි මූනෙයි ඒක ගෑව... ටිකක් එයාටත් කව්වල මම එයාගෙ කටට දිව දාල එයාගෙ කටේ තියන chocolate ලෙවකන ගමන් ගොඩාක් වෙලා තොල් දැම්ම.... ම්ම්ම්ම්ම්ම්..... රසායි..... ඒකරල මම එයාගෙ චූව එකේ ගාපු chocolateහෙමීට ලෙවකන්න ගමන් එයාගෙ පුක මිරිකව්වා......... ම්ම්.... චූ එක chocolate රසායි... මම එයාගෙ කුක්කු වල ගාපු chocolate ටිකත් කුක්කු දෙක මිරික මිරික උරන ගමන් ලෙවකෑව.... ඒකරල එයාගෙ හිලට මගෙ මල්ලිව තියල හෙමීට ඇතුලට දාල හුකන්න පටන්ගත්තා...

එය හෙමීට ආහ් ආහ්.... ආහ්.. කියනකොට මම එයාට තොලක් දැම්ම... ඒකරල එයාව ඇදේ දන ගස්සල එයාගෙ පස්සෙන් හිලට දාල හුකන ගමන් ගෙඩි මිරිකව්වා.. ඒකරල මම එයාගෙ කොන්ඩෙන් අල්ලගන වේගයෙන් හුකව්ව.... මම එයාගෙ බෙල්ල කිස් කරන ගමන් හුකනකොට එයා මගේ දිහා හැරිල මාව කිස් කලා. ඔහොම විනාඩි 15 ක් විතර හුකනකොටමට බඩු යන්න ආව. මම ටක්ගාල මල්ලිව එලියට අරන් පිoකි ගෙ කටට දුන්න..... එයා ඒක කටට අරන් උරනකොටඑයාගෙ කට ඇතුලෙම බඩු ගියා..... උහ්... උහ්.. ඌහ්... එයා එව්ව රසකරල ගිල්ල.. දෙන්නටම මහන්සි නිසා මම එයාව තුරුලු කරන් ඇදුම් නැතුව ටිකක් වෙලා නිදාගත්තා...ඒකරල මම 12 විතර මගෙ ඇදුම් ඇදගෙන ආයම එයාගෙ චූ එකට දිය දාල වේගයෙන් ඇගිල්ල හිලට දාල කරව්ව.. එතකොට එයාට juse ගියා... මම ආයමතොලක් දාල හෙමීට ගෙදරට ආව........






තවත් Sex වල් කතා බලන්න අප හා එක්වන්න... ඔබට අවශ්‍ය sex වල් කතා comment කර ඉල්ලුම් කරන්න.

වෙනත් වීඩියෝ / පිංතූර සහ sex කතා නැරඹීමට පහත සඳහන් Link එක භාවිතා කරන්න...
www.shehanihansika.blogspot.com

👆ලංකාවේ කෙල්ලන්ගේ ෆෝන් නම්බර් ලබාගැනීමට

👆Girls Phone Numbers

👆Girl's WhatsApp Numbers

👆Girls imo Numbers

👆Girls For Sex Contact

👆Shehani Hansika Contact

👆ශෙහානි හංසිකා සම්බන්ධ කරගැනීමට


 Share කරන්න යාළුවනේ




1 Comments